FAQ
Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, vi ofte får på partypower.dk
Annullering af bestilling
Hvis du fortryder dit online-køb, har du 14 dages returret. Du bedes udfylde en fortrydelsesformular og sende varen retur til os.
Der mangler en vare ved levering
Vi kan have pakket forkert, men ofte er det en del af sendingen der er forsinket.
Tjek om din sending er afsendt som flere pakker.
Når din bestilling er afsendt, får du automatisk en mail med Track & Trace fra fragtfirmaet, så du kan følge din(e) pakke(er). Tjek evt. dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget en mail.
Fejl levering:
Hvis Partypower har leveret forkert, kontakt vores kundeservice på info@partypower.dk eller Tlf. 25 74 05 00
Hvordan returnerer jeg min vare?
For at returnere en vare til Partypower.dk, skal du først sende en e-mail til info@partypower.dk med dit ordrenummer og en beskrivelse af de varer, du ønsker at returnere. Du kan også anmode om en returlabel fra Partypower, men denne vil have en pris på 49 kr. som skal betales via MobilePay til nummer 25 74 05 00.
Når betalingen er modtaget, vil du modtage en returlabel på e-mail, som du kan påsætte på din pakke. Hvis du ønsker at bruge din egen pakkelabel, kan du hente en i en pakkeshop. Pakken skal derefter sendes til følgende adresse:
Partypower
Asavænget 10
2800 Kgs. Lyngby
skriv adresse Vær opmærksom på, at pakken skal fremvise dit ordrenummer, og dette kan gøres ved at udfylde vores fortrydelsesformular. Det er vigtigt, at pakken fremstår i samme stand som ved modtagelsen, dvs. ikke taget i brug.